English

دادستان قزوین:

مدیران و خواص باید با اقدامات مؤثر منفعل نباشند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مدیران و خواص باید اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهند و نسبت به اتفاقات برنامه‌ ریزی شده دشمن که در سطح شهر شاهد آن هستیم، منفعل نباشند.

 مدیران و خواص باید با اقدامات مؤثر منفعل نباشند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دومین نشست کارگروه نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل برگزار شد، گفت: داشتن دولت انقلابی برخورد صحیح، منطقی و انقلابی با متخلفین را می‌طلبد.

وی درخصوص حوادث اخیر کشور افزود: در ایام اغتشاشات حجاب بهانه ای بیش نبود و هدف دشمنان اصل نظام بود و باید روزنه ‌های نفوذ را پر کرد، هر مدیری که به منکرات توجه نکرده و برخورد نمی‌کند؛ دستگاه قضایی با او برخورد خواهد کرد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: جهاد تبیین عزم ملی می‌طلبد و ما با تمام هجمه‌ها برآن عهد که بستیم استواریم و در برخورد با هنجارشکنان اغماض و چشم‌ پوشی نخواهیم داشت.

رجبی اظهار داشت: در موضوع عفاف و حجاب هیچ نوع هنجارشکنی کم اهمیت نیست و هر کسی در هر جایگاه و سمت و کسوتی که حضور دارد، باید مجری قانون باشد و در برخورد با هنجارشکنی ‌ها بی ‌تفاوت عمل نکند و نسبت به جامعه احساس مسئولیت داشته باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: مدیران و خواص باید اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهند و نسبت به اتفاقات برنامه‌ ریزی شده دشمن که در سطح شهر شاهد آن هستیم، منفعل نباشند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلفی است که متصدیان آنها اقدام به کشف حجاب می‌کنند و راننده یا سرنشین خودرو اگر کشف حجابش ادامه داشته باشد هر خودرو تا یک ‌ماه توقیف خواهد شد و تشکیل پرونده برای مدیرانی که در حوزه صیانت از عفاف و حجاب کم‌کاری یا مبادرت به ترک فعل کرده‌اند؛ تدابیری است که دادستانی اتخاذ کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه