English

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

اصلاح الگوی مصرف آب در جامعه نیازمند بازتولید فرهنگی در این امر است

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اصلاح الگوی مصرف آب درجامعه را نیازمند بازتولید فرهنگی دراین امر دانست.

اصلاح الگوی مصرف آب در جامعه نیازمند بازتولید فرهنگی در این امر است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی رویکردهای فرهنگی جامعه را مبتنی بر اصل سازگاری با کم آبی توصیف کرد و همکاری ویژه ی آموزش و پرورش در اصلاح رویه ی کنونی در مصرف آب را از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار در جامعه دانست.

آزاده کرمی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مدیران مدارس استان که با همکاری اداره کل و آموزش و پرورش استان و معاونت خدمات مشترکین این شرکت در راستای تبیین تعرفه های آب ها در اماکن آموزشی و الگوی صحیح مصرف آب در مدارس در حال برگزاری است اظهار داشت: حفاظت از منابع آب و استفاده درست و بهینه از آن سال‌هاست آغاز شده و آنچه در اصلاح الگوی مصرف و دستیابی به فرهنگ مصرف بهینه در کشور اهمیت دارد تبیین استراتژی و تعیین خط مشی است و لازمه دستیابی به این مهم حرکتی حساب شده و عمیق از سوی دستگاه‌های متولی و نگاه فراسازمانی به این امر می باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در رابطه با آموزش مدیریت صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان عنوان کرد:  دانش‌آموزان جایگاه ویژه‌ای در امر آموزش پذیری دارند چرا که از یک سو دانش آموزان تاثیر پذیری بالایی دارند و از سوی دیگر می توانند بر روی افراد دیگر خانواده و همسالان تاثیرگذار باشند. از این رو آموزش و پرورش با استفاده از محتوای آموزشی متنوع و بکارگیری روش های مختلفی از جمله بازدیدهای میدانی، برگزاری همایش ها، مسابقات  و ... میتواند نقش بسزایی در ایجاد فرهنگ صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان داشته باشد.

 مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید و از امضای تفاهم نامه همکاری این شرکت با اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در برگزاری برنامه های آموزشی، ترویجی و فرهنگی خبر داد.

گفتنی است در جلساتی که با مدیران مدارس آموزش و پرورش در استان مرکزی برگزار گردیده تعرفه آب ها و الگوی مصرف آب در اماکن آموزشی توسط معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تبیین و به سوالات مدیران مدارس در زمینه نحوه محاسبه قبوض آب بها و مدیریت مصرف پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه