English

سرهنگ نیکبخت خبر داد؛

کشف ۳۹۳ کیلو تریاک در شهرستان لنجان / یک نفر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 393 کیلو تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس شهرستان لنجان خبرداد.

کشف 393 کیلو تریاک در شهرستان لنجان / یک نفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر توسط فردی با یک دستگاه خودرو سواری در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان لنجان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مرجع قضائی چند اکیپ از مأموران این پلیس با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان به محور اعلامی اعزام که با هوشیاری و درایت ،خودروی موصوف را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان این که در بازرسی از خودروی مذکور 393 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که به هر نحو بخواهند باعث ایجاد ناامنی و اخلال در جامعه و به تباهی کشاندن جوانان شوند بدانند پلیس با قاطعیت در برابر آن ها ایستاده و اجازه جولان و سرکشی به آن ها را نخواهد داد ضمن این که از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه