English

حجت الاسلام ابراهیم صفورایی:

اهمیت امنیت در جامعه به مثابه اکسیژن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتطامی استان هرمزگان گفت: اهمیت امنیت در جامعه به مثابه اکسیژن است، در صورت نبود امنیت در جامعه آن جامعه از نفس خواهد افتاد.

اهمیت امنیت در جامعه به مثابه اکسیژن است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم صفورایی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: انقلاب بزرگ اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال پیش با ساختار متفاوت به پیروزی رسید و ولایت فقیه در راس این نظام مقدس قرار دارد و همچنین . 

وی با اشاره به اینکه این نظام با مشارکت مردمی همان مردم سالاری دینی، توحیدی و الهی آغشته است در ادامه گفت: نیروهای مسلح، ارتش قهرمان، بسیج و سپاه هم نیز در زیر پرچم نظام و آموزه های اسلامی وظایفی دارند که بایستی آن را به انحو احسنت انجام دهند. 

حجت الاسلام صفورایی اذعان داشت: حضرت امام خمینی«ره» در جهت تقویت بنیان های نیروهای مسلح، سازمانی را به نام سازمان عقیدتی سیاسی در درون این نیروها تشکیل داد. 

وی اظهارداشت: مهم‌ترین ماموریت های سازمان عقیدتی سیاسی در جهت ارتقا و رشد بنیه اعتقادی کارکنان و رعایت ضوابط شرعی و خط مشی دست مبین اسلام در نیروهای مسلح و انتظامی است.  

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: زمانی که سازمان عقیدتی سیاسی در درون نیروهای مسلح به ویژه در نیروهای انتطامی کشور تاسیس شد، رعایت ضوابط شرعی، محافظت از جان، مال، آبرو و ناموس مردم در دستور کار پلیس نیروی انتطامی قرار گرفت. 

وی در ادامه به «جهاد تبیین» نهضت روشنگری سیاسی اشاره کرد و گفت: لازم است کارکنان شاغل در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی، سپاه و غیره با ماموریت ها تحولات داخلی و خارجی، همچنین بینش های سیاسی آشنایی دقیق و کامل داشته باشند. 

حجت الاسلام صفورایی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی برتمام رفتارها و فرآیندهایی که در نیروی انتظامی درحال انجام است نظارت مکتبی و شرعی دارد افزود: به تازگی با حضور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی «طرح تربیت تعالی» را سازمان عقیدنی سیاسی برای همکاران در اماکن مقدس قرار دادند که این کار ارزشمند مورد استقبال همکاران و خانواده هایشان قرار گرفته است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتطامی استان هرمزگان تصریح کرد: در سالیان گذشته هدف از تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی درون سازمانی بود اما هم اکنون با رشد این سازمان علاوه بر فعالیت های درون سازمانی قطعا فعالیت های برون سازمانی هم نیز مانند «ارتباط با گروه های مرجع و افراد ذی نفوذ» انجام می شود. 

وی با اشاره به «طرح هر کلانتری یک روحانی» گفت: طرح هر کلانتر یک روحانی مصوبه ستاد کل کشور است و تا حدودی در اغلب کلانتری های کشور به ویژه کلانتری های استان این طرح اجرایی شده است، مشاوران مذهبی با حضور در کلانتری‌ ها علاوه بر فعالیت های درون سازمانی اقدامات برون سازمانی را برعهده دارند. 

حجت الاسلام صفورایی در ادامه به حوزه مردم یاری اشاره کرد و گفت: مردم یاری یکی از برنامه های جدید سازمان عقیدتی سیاسی است که قریب به دوسال است که در ارتباط با حوزه مردم یاری فعالیت دارد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی استان هرمزگان افزود: کمک به مردم آسیب دیده از بحران سیل و زلزله در مناطق محروم هرمزگان، همچنین این سازمان با تاسیس موکب در کربلا به مناسب اربعین سرور و سالار شهیدان در حوزه مردم یاری فعالانه عمل می‌کند. 

وی گفت: در هفته فراجا سازمان عقیدتی سیاسی با مشارکت سازمان های مردم نهاد قرار است با اعزام نیروهای جهادگر به مناطق محروم، بسته های کمک معیشتی را به مردم این مناطق ارسال کنیم. 

حجت الاسلام صفورایی افزود: تااکنون برخی از منازل آسیب دیده از سیل و زلزله در حاجی آباد، بشاگرد و بندرخمیر توسط گروه های جهادی احداث شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی استان هرمزگان تاکید کرد: اهمیت امنیت در جامعه به مثابه اکسیژن است که در صورت نبود امنیت در جامعه، آن جامعه از نفس خواهد افتاد.

وی در پایان اظهارداشت: هرانسانی با فطرت و عقل به اهمیت امنیت پی می‌برد و همه ما برای تأمین امنیت، هزینه می کنیم حتی حاضریم از نان شب و خیلی از هزینه‌ها بگذریم تا امنیت منزل، جان، آبرو و نوامیس تأمین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه