English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

اخذ سند تک برگ ۱۳۰۰ هکتار اراضی دولتی در شهرستان کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تثبیت مالکیت و اخذ سند تک برگ یک هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی دولتی این شهرستان خبر داد.

 اخذ سند تک برگ ۱۳۰۰ هکتار اراضی دولتی در شهرستان کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی ملی، اخذ اسناد تک برگی از اولویت‌های کاری این اداره بوده است. 

وی گفت: براین اساس و مطابق با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، سند تک برگ یکهزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان به نام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد. 

این مقام مسئول افزود: از این میزان، ۸۰۰ هکتار از اراضی دارای سند دفترچه ای بودند که با پیگیری‌ها و اقدامات بعمل آمده به اسناد تک برگی تبدیل شدند. 

وی با اشاره به اینکه اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای حدنگاری اراضی ملی است، گفت: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود، همچنین با اخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن می‌رسد. 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به اراضی دولتی واگذار شده در راستای تامین خدمات در محدوده وحریم شهری اذعان داشت: در راستای تخصیص زمین به ادارات، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و ... از جمله آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، سازمان انتقال خون، صنعت معدن و تجارت، منطقه ویژه اقتصادی، خیرین مسکن ساز و ... پیگیری‌های لازم انجام پذیرفته است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه