English

برگزاری جشن شکوفه ها با حضور ۱۱۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خورستان در آیین شکوفه‌های حسینی، از آغاز سال تحصیلی برای ۱۱۳ هزار دانش‌آموز پایه اول دبستان در استان خوزستان خبر داد.

برگزاری جشن شکوفه ها با حضور ۱۱۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز ( ۳۱ شهریورماه) در آیین شکوفه‌های حسینی که در یکی از مدارس بهبهان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور امروز ۱۱۳ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی، سال تحصیلی خود را آغاز کردند و به استقبال ماه مهر رفتند. 

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت دوره ابتدایی در شکل گیری شخصیت تربیتی و علمی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: بی شک یکی از بسترهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت دانش آموزان گام دومی، در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی دوره آموزش و پرورش ابتدایی است و باید آموزش والاترین آموزه های تربیتی را از دوره ابتدایی آغاز کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه، توضیح داد: علم آموزی در جمهوری اسلامی یعنی تقویت جبهه مقاومت و آماده کردن نسلی مقاوم، معتقد و با ایمان و این مهم باید از دوران ابتدایی که دوره مهم و بنیادین در آموزش و پرورش است، شروع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه