English

توسط محیط بانان مازندران صورت گرفت؛

دستگیری ۳۵ متخلف شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرهای نوشهر، کلاردشت، آمل، محمودآباد، بابلسر، بابل، جویبار، ساری، نکا و بهشهر طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی متخلفان شکار و صید را به همراه 35 قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت مرال و گراز و لاشه بیش از 50 قطعه پرنده دستگیر کردند.

دستگیری 35 متخلف شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی روستای منجیر و دارنو واقع در منطقه حفاظت‌ شده البرز مرکزی از دو شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح قاچاق و جمجمه یک رأس مرال و مقداری گوشت لاشه مرال کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست کلاردشت حین گشت و کنترل در منطقه آکد این شهرستان چهار متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و مقداری گوشت گراز دستگیر کردند.

در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت، گرمرودبخش دشت سر از شش متخلف شکار و صید 4 قبضه سلاح شکاری، چهار رشته تور ماهیگیری، 2 قطعه ماهی، لاشه 37 قطعه خوتکا و یک قطعه حواصیل  کشف و ضبط کردند.

در محمودآباد مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 6 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر حین گشت و کنترل در منطقه آیش کله بست و آبندان های خشکرود و کله بست از شکارچیان غیرمجاز 12 قبضه سلاح شکاری، 5 قطعه آبچلیک، 2 قطعه بوتیمار، 5 قطعه خوتکا دستگیر کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری، دوقطعه خوتکا و دو قطعه اکراس سیاه کشف و ضبط کردند.

در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در اطراف سد شهید رجایی از صیادان غیرمجاز 6 دستگاه لنسر ماهیگیری و سه قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست نکا حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گزارش دریافتی مبنی بر شکار غیرمجاز به محل مورد نظر اعزام و با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف در روستای چالکده را بازرسی و متخلف را به همراه یک قبضه سلاح و لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و متخلف را به همراه یک قبضه سلاح و لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه