English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

زمینه فعالیت شرکت‌های نظافتی اصفهان در پیاده روی عظیم کربلا فراهم شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت‌های اصفهانی که تجربیات خوبی در زمینه ارائه خدمات نظافتی دارند می‌توانند در ایام اربعین حسینی (ع) در کربلا نیز امکان حضور و فعالیت داشته باشند.

زمینه فعالیت شرکت‌های نظافتی اصفهان در پیاده روی عظیم کربلا فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مصطفی نباتی نژاد در بازدید از ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلای معلی اظهار کرد: امیدواریم سال‌به‌سال این خدمت‌رسانی تقویت و زیرساخت های دائمی و پایداری برای حضور و خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر مقدس کربلا فراهم شود.

وی افزود: شرکت‌های اصفهانی که تجربیات خوبی در زمینه ارائه خدمات نظافتی دارند و اصفهان را به‌عنوان شهری تمیز شهره عام و خاص کرده‌اند، می‌توانند در ایام اربعین حسینی (ع) در کربلا نیز امکان حضور و فعالیت داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران و متولیان امر در اصفهان نیز بستر لازم برای حضور و فعالیت این شرکت‌ها در ایام اربعین را فراهم‌ کنند.

نباتی نژاد با بیان اینکه اربعین حسینی(ع) بزرگترین رویداد معنوی در دوران معاصر است، تصریح کرد: همه افراد با جان و دل در این رویداد مشارکت دارند و بی‌شک همه این اقدامات ذخیره ای معنوی برای افراد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه