English

پیام تسلیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)

«اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید و اکنون زمین و آسمان سیاه پوش و گریان مصیبت های شهداء و اسرای کربلا و تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) هستند و بار دیگر موعد ادای احترام مریدان در برابر مراد خود فرا رسیده است.»

حکایت محرم و اربعین حکایت خون است. حکایت خورشید است بر چوب خشک نیزه ها و هر آن کس را که نام حسین(علیه السلام) در قلبش نیست، لاجرم محروم از عشق است.

اهمیّت اربعین وقتی بیشتر درک می‌شود که نقش سازنده و مفید آن در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا و تبیین اهداف و آرمان والای امام حسین علیه‌السلام در نظر گرفته شود.

امروز راهپیمایی میلیونی دلدادگان حضرت ابا عبدالله (علیه السلام) بسان آینه ای در برابر دیدگان جهانیان، تصویری از نهضت آزادگی و قیام خونین محرم را به نمایش می گذارد.

این اجتماع باشکوه جلوه ای از وحدت میان ملت های گوناگون با زبان ها، رنگ ها و نژادهای مختلف و زنده نگه داشتن هدف امام حسین علیه السلام و مکتب ایشان، همچنین ایجاد پیوند قلبی و ارتباط باطنی با آن پیشوای  پاک را به تصویر می کشد.

اینجانب هم مسیر با عزاداران حسینی در مسیر پیاده روی، اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) سالار و سرور شهیدان کربلا و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه دوستداران و عاشقان واقعی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) تسلیت و تعزیت گفته و ضمن نائب الزیاره بودن برای رهبر عزیزمان ، امیدوارم دلهای غمگین و منتظر همه، با ظهور مهدی موعود(عج) خشنود شود.

علی تمنایی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه