English

ساخت تندیس سردار سلیمانی در قم

رئیس کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره شهدای استان و معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از ساخت تندیس سردار سلیمانی در شهر قم و به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدا خبر داد و گفت: ساخت تندیس سردار سلیمانی به‌عنوان یک شهید شاخص در دستور کار قرارگرفته است.

ساخت تندیس سردار سلیمانی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره شهدای استان قم که در شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: هدف غایی ما در برگزاری کنگره ملی شهدا رسیدن به کارکرد جهانی و بین‌المللی است.

وی نداشتن زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به اهداف واقعی برگزار کنگره ملی شهدا را مطرح کرد و افزود: برای رسیدن به کارکرد ملی و بین‌المللی در کنگره شهدا نیاز به حضور و مشارکت پررنگ مردم بوده و باید کمیته مردمی کنگره را تشکیل دهیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم آذین‌بندی ورودی‌های شهر را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: حدومرز کنگره باید فراتر از ورودهای شهر قم بوده و باید از ابزارهای نوین تبلیغاتی و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا به هدف غایی در این حوزه دست پیدا کنیم.

وی ابراز کرد: در تبلیغات محیطی نباید تنها به بنر و بیلبورد اکتفا کنیم و باید از همه ابزارهای نوین تبلیغی استفاده کنیم.

اصفهانیان مقدم از ساخت تندیس سردار سلیمانی خبر داد و بیان کرد: ساخت تندیس سردار سلیمانی به‌عنوان یک شهید شاخص در دستور کار قرارگرفته و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه