English

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان برگزار شد

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار ویژه شهرستان کاشان جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان در خصوص بررسی آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونای شهرستان، وضعیت مخروبه های محل تجمع زباله ها و ...، حیوانات بدون صاحب، استخرهای ذخیره آب و شنا و بندهای خاکی و اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از عامل بیماری التور و ناگ سخنانی را بیان کرد.

محمد شریف زارعی، حوادث ترافیکی در سطح شهرستان به ویژه در آزاد راه و جاده برزک را نگران کننده دانست  و گفت: بیشتر ماموریت های برون شهری اورژانس و آتش نشانی به این محورها بوده است.

وی تاکید کرد: نقاط حادثه خیز شهرستان و مسیرهای برون شهری با همکاری نهادهای عضو شورای هماهنگی ترافیک شناسایی و در حال رفع است.

زارعی اظهار داشت: موضوع جمع آوری داروهای مازاد منازل مردم که توسط تنها مرجع قانونی هلال احمر جمع آوری شده و پس از تفکیک، به مرکز استان جهت استفاده در مواکب تعیین شده در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ارسال می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان نیز در این جلسه، در خصوص بیماری التور و عوامل و شرایط ایجاد بیماری، موارد ابتلا به بیماری در کشور و در کاشان، حدود انتظارات در خصوص آمادگی در برابر

مسعود دهقانی گفت: بیماری های منتقله ازآب وغذا (وبا) و پیشگیری از سوانح و حوادث غرق شدگی، مکان های آبی پرخطر در غرق شدگی در منطقه سخنانی را عنوان کرد.

در ادامه حسین صالحی دبیر دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه نیز، در خصوص وضعیت اجرای مصوبات جلسه قبل مطالبی را عنوان نمود که مورد بحث گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه