English

مدیر جهاد کشاورزی کاشان خبرداد؛

پرداخت ۲۷۷میلیارد تومان تسهیلات دامدار کارت در کاشان

مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: ۲۷۷میلیارد تومان تسهیلات دامدار کارت در شهرستان کاشان به واحد‌های تولیدی دام، طیورو آبزیان پرداخت شد.

پرداخت ۲۷۷میلیارد تومان تسهیلات دامدار کارت در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا مظلومی بیان کرد: سیاست‌های دولت در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و در جهت حمایت در حوزه دام و طیور دامدار طی سال جاری ۲۷۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است

 وی با بیان اینکه سقف پرداختی برای  دامداران از ۱۰ تا۲۰۰ میلیون و برای طیور تا سه میلیارد  تومان بوده است، گفت: در حال حاضر  شهرستان کاشان با جذب ۳۲ درصد از مجموع اعتبار پرداختی در  استان توانسته  رتبه  اول در تعداد پرونده‌های پرداختی و رتبه دوم  در مبلغ تسهیلات پرداختی را از آن خود کند.

 مظلومی افزود: این میزان تسهیلات به  بیش از ۵۴۰ نفر از واجدان شرایط در قالب دامدار کارت برای  دامداران از ۱۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان  و مرغداران تا سه میلیارد تومان و واریز به حساب سامانه بازارگاه متقاضی اعطا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی  کاشان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی دام، طیور و آبزیان، تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی با نرخ ۱۱ درصد به عاملیت بانک کشاورزی پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه