English

مدیر آبفای شاهین شهر خبر داد؛

اصلاح و توسعه ۷۷۰۰ متر از شبکه فاضلاب شهرهای شاهین شهر و گرگاب

مدیر آبفای شاهین شهر از اصلاح و توسعه 7700 متر از خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای شاهین شهر و گرگاب در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

اصلاح و توسعه 7700 متر از شبکه فاضلاب شهرهای شاهین شهر و گرگاب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شاهرخ شریفی با بیان این که پروژه های بخش فاضلاب با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه ها با توجه به فرسودگی بخش هایی از شبکه فاضلاب شهر شاهین شهر و لزوم توسعه شبکه فاضلاب شهر گرگاب در قطرهای 1400، 500، 300 و 250 میلی متر انجام شده است.

وی همچنین به اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه ها در شهرهای شاهین شهر، گز و گرگاب به طول 605 متر و در روستاهای بیدشک و کلهرود به طول 2200 متر، در قطرهای 110، 90 و 75 میلی متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 370 میلیون تومان انجام شده است.

مدیر آبفای شاهین شهر به تکمیل خط انتقال آبرسانی روستای جهاد آباد به طول 12 کیلومتر با مشارکت بنیاد مسکن، با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان اشاره و افزود: تکمیل سامانه تله متری در 6 ایستگاه شامل پروژه آبرسانی شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت، شهر گرگاب، روستای قلعه خواجه و منطقه گلدیس شاهین شهر با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده در 4 ماهه ابتدای سال جاری بوده است.

شریفی به برنامه های در دست اقدام این امور به منظور توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب شاهین شهر اشاره و تصریح کرد: ادامه عملیات لوله گذاری فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر، اجرای شبکه آب منطقه کارگاهی گرگاب و توسعه شبکه آب شهر گز از برنامه های این امور طی ماه های اخیر است.

مدیر آبفای شاهین شهر در پایان با بیان این که شهرستان شاهین شهر دارای ۳ شهر و ۷ روستا است، گفت: ۲۳۲۷۸۳ نفر در شهرها و ۳۴۹۰ نفر در روستاهای این شهرستان از خدمات آبفا بهره مند هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه