English

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خبر داد؛

قلع و قمع ۷ تغییر کاربری غیرمجاز در جویبار / آزادسازی ۲۰ هزار متر زمین

مدیر جهاد کشاورزی جویبار از قلع و قمع 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی 20 هزار مترمربع زمین‌ مرغوب کشاورزی این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع 7 تغییر کاربری غیرمجاز در جویبار / آزادسازی 20 هزار متر زمین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامرضا سعیدی اظهار داشت: برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مرغوب کشاورزی بخش شهری و مرکزی شهرستان جویبار قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سال جاری تشدید کرده است، ادامه داد: عملیات قلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور دادستانی اجرا می شود که براساس آن 20 هزار متر از زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: کار قلع و قمع این ساخت و سازها با حضور نماینده بازرسی و کارشناسان اداره امور زمین مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان دادستانی، بخشداری و شهرداری جویبار انجام شد.

وی عنوان داشت: با توجه به‌ صراحت و قاطعیت دستگاه قضا و عزم راسخ جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران، پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز برای حفظ زمین های ارزشمند زراعی و باغ‌ها و جلوگیری از سوء استفاده دلالان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

سعیدی در پایان از همه مالکان و کشاورزان خواست قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی به این مدیریت مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه