English

توقیف خودروی سرقتی پس از تیراندازی مامورین

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک دستگاه خودرو تیبا2 سرقتی در محور "قم-تهران" پس از تعقیب و گریز توقیف و سارق دستگیر شد.

توقیف خودروی سرقتی پس از تیراندازی مامورین

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ امیر مختاری اظهارداشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو تیبا2 سرقتی در محور "قم-تهران"، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کوشک نصرت فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران به قصد توقیف خودرو وارد عمل شده اما راننده با امتناع از دستور ایست، با 3 نفر سرنشین و حداکثر سرعت قصد متواری شدن داشته که در نهایت پس از طی مسافتی با تیراندازی به لاستیک، خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه یک قبضه سلاح سرد از متهم کشف شده است، گفت: پس از بررسی مشخص شد 3 نفر سرنشین تیبا مسافران بین راهی این مسیر بودند که خوشبختانه در تعقیب و گریز صورت گرفته آسیبی به آن ها وارد نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از سرقت خودرو همواره به توصیه های پلیس توجه داشته و اگر خودرویی از آن ها به سرقت رفت، بلافاصله اعلام تا موضوع در سامانه های پلیس ثبت و اقدامات لازم انجام شود، همچنین حتی المقدور برای تردد بین شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از سوار شدن بر خودروهای شخصی بین راهی خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه