English

بازدید معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب بابا شیخعلی

معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور به دنبال افزایش کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان به دلیل سیلابی شدن رودخانه زاینده رود در بالادست سد چم آسمان ، از تصفیه خانه آب بابا شیخعلی بازدید کرد.

بازدید معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب بابا شیخعلی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی در جریان این بازدید گفت: با توجه به اینکه بخش عمده آب مورد نیاز شهرها و روستاهای تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ از تصفیه خانه بابا شیخعلی تامین می شود، مشکل به وجود آمده موجب کندی تصفیه آب مورد نیاز جمعیت بیش از 4 میلیون نفر شده است.

وی افزود: تدابیر لازم تا زمان رفع این مشکل با کمک رسانی استان های معین در قالب تانکرهای آبرسانی و همچنین تدابیر فنی شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب پایدار شهروندان صورت گرفته است.

به گزارش موج؛ به دنبال افزایش کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان به دلیل سیلابی شدن رودخانه زاینده رود در بالادست سد چم آسمان، معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب بابا شیخعلی بازدید کرد.

گفتنی است؛ آب شرب ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ از طریق تصفیه خانه آب باباشیخعلی تامین و پس از گذراندن همه فرایندهای تصفیه، ازن زنی و کلر زنی شده و میزان کلر باقیمانده در شبکه آب شرب بر اساس استاندارهای 1053 بوده و در محدوده ۰.۵ تا ۰.۸ میلی گرم بر لیتر می باشد.

همچنین به صورت روزانه همه آزمون های میکروبی و شیمیایی برای اطمینان از سلامت آب شرب توسط آزمایشگاه های شرکت آبفا انجام می شود.

بازدید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه