English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

خریداری۸۱ هزار تنی گندم از کشاورزان مازندرانی/ کالاهای اساسی ماه محرم تأمین شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون حدود 81 هزارتن گندم در مازندران و 5.9 میلیون تن گندم در کشور خریداری شده است.

خریداری81 هزار تنی گندم از کشاورزان مازندرانی/ کالاهای اساسی ماه محرم تأمین شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه امنیت غذایی این سازمان اظهار داشت: با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران در استان، همه تلاش ما برای حفظ آرامش بازار، تأمین اقلام اساسی و امنیت غذایی کشور است.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی کارنامه خوبی پس از آزادسازی قیمت ارز داشته است و هر چند کاستی هایی در این زمینه وجود داشته و دارد اما در مجموع اقدامات انجام شده قابل قبول است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: تاکنون حدود 81 هزار تن گندم در مازندران و 5.9 میلیون تن گندم در کشور خریداری شده است.

وی بیان داشت: کنترل و حضور در بازار برای بازرسی و نظارت امور مورد تأکید است تا مشکلات موجود مرتفع شده و مردم رضایت داشته باشند.

عنایتی گفت: 65 درصد نانوایی های استان مجهز به کارتخوان هوشمند شدند و مابقی هم در دست اقدام است.

وی خاطرنشان ساخت: در مقطعی با افزایش قیمت تخم مرغ مواجه بودیم و تلاشمان بر این است با وارد کردن تخم مرغ به استان قیمت ها را متناسب و متعادل کنیم.

این مسئول عنوان داشت: در تأمین گوشت مرغ مشکل نداریم و تولید به اندازه کافی انجام می شود و هر چند مرغداران با مشکلاتی مواجه هستند و گلایه مندی هایی در این خصوص وجود دارد که قابل پیگیری و بررسی است‌.

وی با بیان اینکه وضعیت جوجه ریزی در 4 ماهه نخست امسال قابل قبول بوده و نشان از افزایش جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان دارد، تصریح کرد: پشتیبانی امور دام بخشی از مرغ مازاد را ذخیره سازی کرد تا از رکود بازار جلوگیری کرده و در زمان لازم در استان توزیع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: 1200 تن مرغ، 1200 تن شکر، 200 تن گوشت قرمز و دو هزار تن برنج برای ماه محرم به استان مازندران تخصیص داده شد و هیأت های مذهبی می توانند برای استفاده از این سهمیه اقدام کنند.

وی ادامه داد: سهمیه کالاهای اساسی که برای ماه محرم و صفر در استان مازندران در نظر گرفته شد با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

عنایتی بیان داشت: تا لحظه ای که وظیفه مندی در حوزه تنظیم بازار داریم به نحو احسن فعالیت ها را انجام خواهیم داد و پیگیر نظارت در سطح بازار خواهیم بود.

وی افزود: کسری کالا در بازار وجود ندارد و کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و نگرانی در این خصوص نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه