English

دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت در استان قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف و دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت و کشف 30 فقره سرقت در این خصوص خبر داد.

دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های متعدد موتورسیکلت از محدوده اطراف حرم مطهر ، سه راه خورشید و خیابان اراک که تقریباً همه روزه بوقوع می پیوست و موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده بود،موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری  13 شهید سعیدی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: با طرح ریزی عملیات و اجرای آن در نهایت ، تحرکات چند نوجوان که همگی تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند، مورد توجه و رصد عوامل گشت و تخصصی کلانتری 13 شهید سعیدی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با تلاش بی دریغ عوامل کلانتری 13 یکی از سارقان که 14 ساله و از اتباع است،دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد و ضمن اعتراف به سرقت موتورسیکلت،به همکاری چند نفر دیگر از هم سن و سالان خود در انجام سرقت ها اقرار و اعتراف کرد.

سرهنگ مختاری ابراز داشت:با همکاری مطلوب دستگاه قضائی، تعداد 13 نفر از همدستان وی که در قالب باندهای 3 و 4 نفره سازماندهی شده بودند و مخفیگاه و پاتوق حضور آنان شناسایی ، در 4 عملیات جداگانه در حال پرسه زنی در اطراف حرم مطهر ، دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده همگی 12 تا 19 ساله بوده که با کمین کردن در هسته ی مرکزی شهر علی الخصوص اطراف حرم مطهر ،موتورهای فاقد ایمنی را شناسایی و با استفاده از غفلت مالکان، موتور سیکلت را سرقت و سپس با خودروی نیسان به حسن آباد تهران برده و هر موتور را به مبلغ خیلی ناچیز می فروختند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:تاکنون حدود 30 فقره سرقت کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی، همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه