English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد؛

کشف میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 175 دستگاه لوازم حانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

کشف میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار لوازم خانگی در شهرستان ساری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور شده و پس از هماهنگی قضائی، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: مأموران در این بازرسی از این انبار، 175 دستگاه لوازم خانگی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 5 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

وی با اشاره به پلمب انبار مورد نظر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به مرجع قضائی خبر داد و با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، خاطرنشان ساخت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه