English

دمای هوای رشت امروز به ۳۸ درجه می رسد/نفوذ سامانه ناپایدار به آسمان گیلان از ظهر پنجشنبه

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با افزایش محسوس دمای هوا در حال حاضر رطوبت شهر رشت ۴۶ درصد و دمای هوای این شهر ۳۴ درجه سلسیوس است و پیش بینی شده دمای هوای رشت امروز به ۳۸ درجه هم برسد.

دمای هوای رشت امروز به ۳۸ درجه می رسد/نفوذ سامانه ناپایدار به آسمان گیلان از ظهر پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد دادرس مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه هوای گیلان تا پایان هفته گرم و آفتابی است گفت: دمای هوای گیلان در یک هفته گذشته ۶ درجه افزایش یافته است، این گرمای هوا تا ظهر پنجشنبه در گیلان ماندگار است و از ظهر پنجشنبه به تدریج یک سامانه ناپایدار به آسمان گیلان نفوذ می‌کند که موجب کاهش دما و رگبار پراکنده باران خواهد شد.

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان برای پیشگیری از گرما زدگی بهتر است شهروندان به ویژه کودکان و سالمندان در ساعات اوج گرما از خانه خارج نشوند.

وی افزود: دریای خزر هم امروز با ارتفاع موج حداکثر ۶۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۸۰ سانتی متر برای دریانوردی نامناسب است.

در شبانه روز گذشته ماسوله با ۱۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و منجیل با ۳۸ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان گزارش شده است.

دادرس افزود: با افزایش محسوس دمای هوا در حال حاضر رطوبت شهر رشت ۴۶ درصد و دمای هوای این شهر ۳۴ درجه سلسیوس است و پیش بینی شده دمای هوای رشت امروز به ۳۸ درجه هم برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه