English

علیرضا صداقت:

آغاز پویش مردمی جلوگیری از اوج گیری کرونا در مشهد

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد بیان کرد: این پویش با هدف آگاه‌سازی مردم در پیشگیری و مقابله با کرونا با توجه به افزایش چهار برابری بیماران کرونا در استان است.

آغاز پویش مردمی جلوگیری از اوج گیری کرونا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا صداقت رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: پویش مردمی جلوگیری از اوج گیری موج هفتم کرونا به همت سازمان نظام پزشکی مشهد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

صداقت در ادامه این خبر اضافه کرد: این پویش با هدف آگاه‌سازی مردم در پیشگیری و مقابله با کرونا با توجه به افزایش چهار برابری بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز درمانی و مثبت شدن حدود ۴۰ درصدی تست های کرونا و در نتیجه افزایش موارد بستری راه‌اندازی شده است.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین افراد جامعه کم شده است و از سوی دیگر میزان تزریق واکسن نیز رقم کمی را نشان می دهد که این موارد نگرانی در خصوص شیوع سویه جدید کرونا را  افزایش داده است.

صداقت در خاتمه خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک در محیط های باز از اهداف این پویش برشمرده می شود و با راه اندازی این پویش به دنبال تشویق مردم برای تکمیل واکسیناسیون در میان مردم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه