English

همزمان با عید مبارک غدیر؛

اجرای هم آوایی اقوام فرهنگی ایران در مدح امیرالمومنین (ع) در ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: ویژه برنامه هم آوایی اقوام فرهنگی ایران در مدح امیرالمومنین (ع) و با عنوان" علی گویان" ، همزمان با عید سعید غدیر برگزار می شود.

اجرای هم آوایی اقوام فرهنگی ایران در مدح امیرالمومنین (ع) در ناژوان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: اجرای هم آوایی اقوام فرهنگی ایران در مدح امیرالمومنین (ع) به همت  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ، اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی مدیریت ناژوان از پنجشنبه  23 تیر ماه تا روز عید غدیر در میدان گردهمایی ناژوان میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وی گفت: در این برنامه گروه های موسیقی مختلفی از بیرجند، هرات افغانستان، بختیاری، اصفهان و هند به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این مقام مسئول با اشاره به محوریت "مدح حضرت علی (ع) " در این برنامه  افزود:  شاعر آیینی کشور، آقای صابر خراسانی اجرای این برنامه را به عهده خواهد داشت .

قائلی اظهار کرد: این برنامه هر شب از ساعت 20:30 در میدان گردهمایی ناژوان واقع در پارکینگ شماره یک خیابان الفت با حضور خیل عاشقان امیرالمومنین (ع) برگزار خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در این 5 شب هنر سرای خورشید و بنیاد بین المللی غدیر نیز همراه این ویژه برنامه خواهند بود .

مهدی قائلی خاطر نشان کرد: امید است این برنامه نیز مورد استقبال شهروندان عزیز اصفهان قرار گیرد و امید بخش اجرای برنامه های بیشتر در آینده باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه