English

سید جواد ساداتی نژاد:

خرید تضمینی دام زنده در بیجار کلید میخورد

وزیر جهاد کشاورزی از خرید تضمینی دام زنده در شهرستان بیجار خبرداد.

خرید تضمینی دام زنده در بیجار کلید میخورد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج از بیجار، سید جواد ساداتی نژاد عصر جمعه در جلسه شورای اداری که در محل سینما آزادی برگزار شد، بیجار را نمایشگاه دیم کشور خواند  و گفت: درراستای توسعه بخش کشاورزی دیمی بیجار  دوطرح جهش دیم و کشاورزی قرار دادی در بیجار به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

وی افزود: سه حوزه گلخانه ایی و صنایع تبدیلی و دامپروری نیازمند توجه ویژه است وباهمین دیدگاه خط اعتباری ویژه تدارک دیده شده و در این خط اعتبارات بخش ویژه ایی برای توسعه این سه حوزه درشهرستان بیجار در نظر خواهیم داشت.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر جمله مقام معظم رهبری که (بمانید وبیجار را آباد کنید) گفت: اقدامات  در حوزه های مختلف با تمرکز برکاهش ک

مهاجرت در بیجار باشد ودر این زمینه وزارت جهاد کشاورزی آمادگی خود را در خصوص ایجاد بازار کسب وکار در زمینه کشاورزی ودامپروری اعلام می کند تا اصالت منطقه کاملا حفظ شود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بازنگری حق آب سد تلوار واغاز طرح مطالعات سد شیخ بشارت مطالبه به حق مردم شهرستان و بسیار حائز اهمیت ومهم است.

این مسئول وضعیت نامناسب جاده های شهرستان و  توسعه مسیرهای مواصلاتی و بررسی و تخصیص اعتبار جاده بیجار_ دیواندره را موضوعی مهم خواند.

وی افزود: اعتبارات ویژه ایی در دو حوزه آبخیزداری وآبیاری زهکشی در نظر گرفته شده  که انجام خواهدشد.

این مسئول ادامه داد: در خصوص نوسازی کمباین های سطح کشور با کارخانه کمباین سازی اراک قراردادی منعقد شده است و نوسازی به مرور انجام خواهدشد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به  مسئولیت اجتماعی معادن در حوزه های مختلف گفت:  وجود معادن در شهرستان فرصتی ویژه است  و  مسئولیت اجتماعی معادن در حوزه های مختلف از جمله راه،درمان، و ورزش و... نباید به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان گفت: خرید تضمینی دام زنده باهدف حمایت از تولید پروتئین و گوشت در کشور اغاز شده است  و شهرستان بیجار هم این در این بخش گنجانده خواهد شد.

ساداتی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: فعال شدن فاز دو شهرک صنعتی می توانند راهگشای شهرستان در خصوص کاهش مهاجرت در این شهرستان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه