English

دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، محمودآباد، کیاسر، ساری و بهشهر 14 متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.

دستگیری 14 متخلف شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل و مأموران نیروی انتظامی طی دو مأموریت مشترک حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی سه شکارچی غیرمجاز به همراه 3 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

 مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در مأموریت مشترک با مأموران نیروی انتظامی این شهرستان با داشتن دستور مقام قضایی یک کارگاه ساخت سلاح های قاچاق تحت نظر گرفته و از یک فرد متخلف ساخت سلاح قاچاق 28 قبضه ادوات سلاح قاچاق شامل لول تفنگ، تعداد زیادی فشنگ، تاکسیدرمی 5 جمجمه مرال و 2 طاقه قرقاول کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در رودخانه هرازو رودخانه گرمرود بلیران بخش دشتسر چهار صیاد غیرمجاز به همراه 3 رشته تور ماهیگیری سالیک، یک رشته دام ماهیگیری، یک دستگاه لنسر و 35 قطعه ماهی دستگیر کردند.

همچنین در مأموریت دیگری مأموران یگان حفاظت محیط زیست و مأموران نیروی انتظامی آمل پس از گزارش دریافتی یکی از طبیعت دوستان مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه ملار آبگرم لاریجان، به منطقه اعزام و 4 شکارچی غیرمجاز و حرفه ای تحت نظر قرار داده و در ادامه با تعقیب و گریز متأسفانه 3 شکارچی متواری و منزل یک متخلف با دستور مقام قضایی بازرسی و لاشه یک رأس کل وحشی، یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و متخلف به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات برای شناسایی سایر شکارچیان متخلف ادامه دارد. 

در محمودآباد و در مأموریت مشترک مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های محمودآباد و آمل از شکارچیان غیرمجاز لاشه یک رأس شوکا، تاکسیدرمی چندین قطعه پرنده از گونه های حمایت شده آبزی و خشکی زی و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان اداره پارک ملی کیاسر با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و یک قبضه سلاح شکاری و لاشه یک طاقه قرقاول کشف ضبط کردند.

در ساری نیز مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری با همکاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کیاسر و نیروی انتظامی در بازرسی از منزل یک متخلف، یک قبضه سلاح و تعداد زیادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

همچنین مأموران یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل شبانه در بهشهر ( مناطق هزار جریب بخش یانه سر) از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه