English

محمود امانی‌بنی:

پایان اعزام حجاج از فرودگاه مشهد

مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی بیان کرد: این تعداد زائر از ٢۶ خرداد تا امروز، پنجم تیرماه در قالب ۲۴ پرواز از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به مکه و مدینه اعزام شدند.

پایان اعزام حجاج از فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی‌بنی مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: اعزام ۵ هزار و ٩٠١ زائر حج تمتع از استانهای خراسان به سرزمین وحی، از مبدا فرودگاه مشهد پایان یافت.

امانی‌بنی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این تعداد زائر از ٢۶ خرداد تا امروز، پنجم تیرماه در قالب ۲۴ پرواز از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به مکه و مدینه اعزام شدند.

مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی تصریح کرد: این تعداد در قالب ۱۳ کاروان مدینه بعد، شامل ۱۰ کاروان از خراسان رضوی و سه کاروان از خراسان شمالی و ۳۰ کاروان مدینه قبل از خراسان رضوی، ٢ کاروان مدینه قبل از خراسان شمالی و ٧٨ زائر خراسان جنوبی از مشهد به مدینه اعزام شدند.

وی یادآور شد: در مجموع ١٢٧ هزار و ۵٠٠ کیلوگرم بار همراه زائران خراسانی ارسال شد و ۱۲ درصد حجاج کشور از فرودگاه مشهد اعزام شدند و این فرودگاه پس از فرودگاه امام بیشترین سهم را در اعزام حجاج را داشته است.

امانی در خاتمه افزود: برای بازگشت حجاج نیز برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم انجام شده است و از ۹ هزار و ۹۰۸ نفر متقاضی اهل خراسان رضوی که سال ۱۳۹۹ برای زیارت بیت‌الله الحرام نام‌نویسی کرده بودند، امسال پنج هزار و ۶۵ زائر استان در قالب ۴۰ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه