English

اصحاب رسانه با اطلاع‌ رسانی خود یاور معاونت پیشگیری باشند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با عمل به رسالت خود در زمینه اطلاع‌رسانی معاونت پیشگیری دادگستری را همراهی کنند.

اصحاب رسانه با اطلاع‌ رسانی خود یاور معاونت پیشگیری باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رئیس کل دادگستری و مسئولین قضائی استان قم که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن جلسات دادگستری استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام بیماری‌های انسان به دو دسته بیرونی و درونی تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: منشا بیماری‌های درونی پرخواهی و منشا بیماری‌های بیرونی پرخوری است و تنها راه حفاظت انسان از این بیماری‌ها پیشگیری است.

وی با بیان اینکه پیشگیری پیش از اینکه یک امر عقلی باشد یک امر شرعی است، مطرح کرد: پیشگیری غیر از اینکه یک امر عقلی، نقلی و شرعی باشد یک امر ولایی است چراکه مقام معظم رهبری نسبت به این مهم تاکید داشته‌اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به اینکه تمام ما باید به پیشگیری مجهز شود، عنوان کرد: ساخت انسانی که از ناهنجاری دو است، اصلاح فرد مبتلا به ناهنجاری، تطهیر محیط و آموزش و بالابردن اطلاعات افراد به منظور طعمه نبودن چهار رکن پیشگیری هستند.

وی با بیان اینکه دادگستری در هر استان یک معاونت پیشگیری دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 28 برنامه به معاونت پیشگیری استان قم ابلاغ شد که خوشبختانه توانسته‌ایم در راستای عمل به این برنامه‌ها جزو استان‌های پیشگام باشیم.

یزدی با اشاره به اینکه امروزه آسیب‌های مرتبط با فضای مجازی بسیار افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی‌های متعدد نسبت به این آسیب هشدار داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه