English

آیت الله سعیدی:

خدمت به مردم از برترین عبادت‌هاست

امام جمعه قم گفت: در جمهوری اسلامی هر کاری که در راستای خدمت به مردم انجام می شود عبادت است و شهدای ارتش به ویژه شهید قرنی که در حرم مطهر دفن شده است از افرادی هستند که جان خود را فدای خدمت به مردم و نظام اسلامی کرده‌اند.

خدمت به مردم از برترین عبادت‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار نعمت محسنی زرین ، فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به دهه کرامت این دهه را دهه شادی و عید دانست و اظهار کرد: اعیاد ما با بزرگداشت ارزشهای دینی عجین شده و پر از معارف، تلنگرها و هشدارها است.

وی با بیان اینکه ما باید در شادی های خود هم پیرو اهل بیت(ع) باشیم افزود: یکی از مواردی که به انسان شادی و آرامش خاطر می‌دهد امنیت است که مقوله ای پیچیده و گسترده است و در همه ابعاد زندگی بشر جاری است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش بخشی از امنیت مردم را عهده دار است و نمی‌گذارد دشمن از آسمان امنیت مردم را به خطر بیندازد، گفت: امنیت علاوه بر حوزه نظامی در حوزه های دیگر زندگی مانند عرصه فرهنگ، اقتصاد، راه آهن، جاده، وسایل حمل و نقل، ساخت و ساز و … هم اهمیت دارد و اگر امنیت در یک قسمت باشد و در یک قسمت نباشد هدف از امنیت تأمین نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها باید ضمن اینکه وظایف خود را انجام می دهند با هم هماهنگ باشند، افزود: در جمهوری اسلامی هر کاری که در راستای خدمت به مردم انجام می شود عبادت است و شهدای ارتش به ویژه شهید قرنی که در حرم مطهر بانوی کرامت دفن شده است از افرادی بود که جان خود را فدای خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه