English

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات

مدیر مخابرات منطقه اصفهان روز جهانی ارتباطات و مخابرات طی پیامی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در پیامی گفت: نامگذاری روز ۱۷ مه، برابر با ۲۷ اردیبهشت به عنوان " روز جهانی ارتباطات و مخابرات " بیانگر اهمیّت ارتباطات و نیز مخابرات به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نهاد‌های بشری و اولین سازمان ارتباطی جهان است.

امروزه نقش مؤثر ارتباطات به ویژه ارتباطات دیجیتالی در تحوّل جوامع و سازمان ها، باعث شده تا صنعت مخابرات در ایران همگام با این رشد چشمگیر، خدماتی گسترده و متنوع ارائه دهد.

این خدمات گامی بلند در جهت دستیابی به ایران هوشمند و تحقق اهداف شعار سال ۱۴۰۱ است؛ سالی که از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله) به نام سال  «تولید؛ دانش بنیان،اشتغال آفرین» مزین شده است.

همچنین شرکت مخابرات ایران و بالطبع مخابرات منطقه، بنا دارد برنامه هایی مطابق با شعار سال ITU با عنوان "فناوری های دیجیتالی در خدمت سالمندان و تندرستی در دوره سالمندی" در جهت ارتقاء سواد دیجیتالی و اوقات فراغت ایشان تدوین نماید.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت «روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی» و همچنین "روز روابط عمومی" را به تلاشگران عرصه ارتباطات، کارکنان مخابرات منطقه اصفهان به ویژه همکاران حوزه روابط عمومی تبریک عرض می نمایم.

سلامتی و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه