English

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی:

دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها به صورت مستند در پرونده شان درج شد/تاثیر مداخله در انتصابات بر بررسی صلاحیت

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی گفت: دخالت نمایندگان دز عزل و نصب‌ها به صورت مستند در پرونده نمایندگان مزبور درج شده و چنین اقداماتی در بررسی صلاحیت ها موثر خواهد بود.

دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها به صورت مستند در پرونده شان درج  شد/تاثیر مداخله در انتصابات بر بررسی صلاحیت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صمد عزیزی با اشاره به وصول گزارش هایی از دخالت های برخی نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان و عزل و نصب ها در ماه های اخیر اظهار داشت: این موارد به صورت مستند در پرونده نمایندگان مزبور درج شده و چنین اقداماتی در بررسی صلاحیت ها موثر خواهد بود.

وی افزود: دخالت در امور اجرایی بر خلاف اصل استقلال قوا و خلاف قانون اساسی و خلاف منویات و اوامر صریح رهبر معظم انقلاب است. با توجه به سوگند نمایندگان برای صیانت و حفاظت از قانون اساسی و نیز التزام عملی به قانون اساسی و التزام عملی به ولایت فقیه که جزو شرایط داوطلبان است، این قبیل اقدامات در بررسی صلاحیت ها تاثیرگذار می باشد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه این قبیل دخالت ها موجب ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نمایندگان دخالت کننده شده می‌شود، عنوان کرد: اقشار مختلف مردم از دفتر نظارت استان و شورای محترم نگهبان درخواست دارند که نسبت به این موضوع به صورت جدی ورود کرده و اقدامات قانونی را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه