English

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز معلم

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه انقلاب استاد شهید "مرتضی مطهری"، روز و هفته معلم را به معلمان زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر ایران اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت، روز معلم را به قشر زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر معلم میهن اسلامی به ویژه معلمان عزیز استان اصفهان تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

معلمی شغل انبیا است. امام خمینی (ره )

دوازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به مناسبت شهادت معلم بزرگ و فرزانه انقلاب استاد"مرتضی مطهری" به نام روز معلم نام گذاری شده است تا در این روز به طور شایسته از معلمان عزیز قدردانی کنیم و به یاد آوریم که در هر جایگاه و پُست و مقامی که باشیم علم و دانایی خود را مدیون معلمان و مربیان این مرز وبوم هستیم. در حقیقت روز معلم، یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند.

بی گمان معلمان یکی از تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند و نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست و معلمان جامعه انسان سازان نسل بعدی اند. لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا برای مردم است.

امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون ساختن کودکان و نوجوانان در برابر این جنگ نابرابر بیش از پیش به وجود معلمان دلسوز، متعهد و انقلابی نیازمندیم و از این رو زحمات بیشمار آنان را در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی ارج نهاده  و بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ و فرزانه انقلاب استاد شهید "مرتضی مطهری"، فرا رسیدن روز و هفته معلم را که امسال با ایام فرخنده و مبارک عید سعید فطر همراه شده است به قشر زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر معلم به ویژه معلمان عزیز استان و همچنین اساتید و مربیان همکار خود در مراکز آموزشی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

فرمانده انتظامی استان اصفهان

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه