English

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران:

عقد قرارداد خرید و فروش املاک برای اتباع بیگانه غیر مجاز ممنوع شد+تصویر نامه

طی نامه صادره از رسول جهانگیری عضو هیئت رئیسه و مسئول کارگروه املاک و مستغلات اتاق اصناف ایران به اتحادیه های مشاور املاک سراسر کشور انجام هرگونه معامله خرید و فروش ،رهن و اجاره با اتباع بیگانه غیر مجاز ممنوع اعلام شد.

عقد قرارداد خرید و فروش املاک برای اتباع بیگانه غیر مجاز ممنوع شد+تصویر نامه

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، متن نامه به شرح زیر است: طی نامه صادره از رسول جهانگیری عضو هیئت رئیسه و مسئول کارگروه املاک و مستغلات اتاق اصناف ایران به اتحادیه های مشاور املاک سراسر کشور انجام هرگونه معامله خرید و فروش، رهن و اجاره با اتباع بیگانه غیر مجاز ممنوع اعلام شد.

ریاست محترم اتحادیه های مشاورین املاک سراسر کشور

موضوع:ثبت معامله اتباع بیگانه

سلام علیکم

احتراما ،به استناد به مفاد قانون مدنی(مواد ۸،۹۶۱،۹۶۶،۹۶۷)و اصل ۱۵۳ قانون اساسی که هرگونه قرارداد که موجب سلطه اقتصادی بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی و ... گردد ممنوع میباشد، و با توجه به ضوابط و مقررات اختصاصی مشاوران املاک ، مقتضی است به منظورجلوگیری از بروز هرگونه تبعات سوء استفاده امنیتی و اجتماعی ،اتحادیه های مشاورین املاک سراسر کشور به اعضای زیر مجموعه خود اطلاع رسانی و ابلاغ نمایند که عقد قرارداد خرید و فروش برای اتباع بیگانه اکیدا ممنوع بوده و همچنین تنظیم  و عقد هرگونه  قرارداد رهن و اجاره نیز برای اتباع غیر مجاز ممنوع می باشد ، لازم به ذکر است چنانچه کوتاهی و تخلفی در این خصوص صورت پذیرد تبعات آن متوجه متصدی واحد صنفی میباشد

رونوشت:جناب آقای سرهنگ نوروزی _ریاست محترم پلیس نظارت بر اماکن ناجا

 

نامه ممنوع بودن معامله املاک با اتباع بیگانه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه