English

به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل عنوان شد:

ارتقاء ایمنی جاد‌ها، اولویت نخست راهداران مازنی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن گرامی داشت روز ملی ایمنی حمل و نقل، گفت: ارتقاء ایمنی جاده‌ها دغدغه همیشگی و اولویت کاری راهداران مازنی است.

ارتقاء ایمنی جاد‌ها، اولویت نخست راهداران مازنی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: با توجه به تردد میلیونی در جاده‌های مازندران، اجرای روکش آسفالت، خط‌کشی، نصب علائم، آشکارسازی نقاط پر حادثه، شانه‌سازی، تعویض گاردریل با نیوجرسی، رنگ آمیزی پایه‌‌ها و نرده‌ها، شسشتو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس‌ها و... با جدیت در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ایمنی باعث توسعه اقتصادی در کشور می‌شود و حساسیت‌ها در این بخش توسط همکاران ما بسیار جدی‌ گرفته می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران مهم‌ترین نشانه افزایش ایمنی را در جاده‌های مازندران کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقاء ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی پنج ساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی شده است.

وی با اعلام اینکه نهضت روکش آسفالت را در محورهای استان مازندران آغاز کردیم، بیان داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای این پروژه از بهشهر تا رامسر آغاز شده است.

جهانیان در ارتباط با اقدامات انجام شده برای حذف گاردریل و ایجاد نیوجرسی، تصریح کرد: عملیات حذف گاردریل و ایجاد نیوجرسی که از سال قبل در دستور کار قرار گرفت کماکان ادامه دارد و برای حفظ زیبای و جلوگیری از خستگی رانندگان ایجاد نیم‌نیوجرسی و بحث فضای سبز را عملیاتی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه