English

مهدی اله‌پور:

باران رحمت، کیفیت هوای مشهد را در وضعیت سالم قرار داد

سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضرور، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باران رحمت، کیفیت هوای مشهد را در وضعیت سالم قرار داد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارشهای دیشب و امروز کیفیت هوا ی کلانشهر مشهد در روز سوم اردیبهشت‌ماه را در شرایط سالم قرار داده است.

اله‌پور در ادامه این خبر با اشاره به شاخص هوای کلانشهر مشهد اظهار کرد: شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد ۷۴ ای.کیو.آی و نشانگر هوای سالم است.

سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در ادامه افزود: کیفیت هوا در مناطق تقی آباد، رسالت و ماشین ابزار آلوده و در ۲ منطقه شهید آوینی و ویلا پاک است، هم اکنون کیفیت هوا در ۱۸ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در مشهد در شرایط سالم است.

وی در ادامه تاکید کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضرور، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

اله‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت سالم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه