English

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

انهدام باند سارقان سیم برق در مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان سیم برق با 32 فقره سرقت خبر داد

انهدام باند سارقان سیم برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در شهرستان های آمل، محمودآباد، قائم شهر و جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه مأموران پلیس آگاهی شهرستان جویبار موفق به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت سیم برق در آن شهرستان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به سرقت سیم برق در آن شهرستان با صدور حکم قضائی روانه زندان شده بودند که مأموران در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت های انجام شده در سایر شهرستان ها به این افراد مظنون شدند.

وی خاطرنشان ساخت: متهمان برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفتند که در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 32 فقره سرقت در شهرستان های مورد اشاره اعتراف کردند.

قیصری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک افراد غریبه در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه