English

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

مأموریت‌های فرمانداران در تحقق هدف‌گذاری رشد اقتصادی/ استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت قابل قبول

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش‌آفرینی شهرستان‌ها در تحقق هدف‌گذاری رشد اقتصادی استان، تهیه و تدوین نقشه راه مدیریتی، برنامه‌ریزی و رصد هوشمندانه مسائل و استفاده از ظرفیت نخبگان و بخش خصوصی را مهم‌ترین مأموریت‌های فرمانداران در این راستا اعلام کرد.

مأموریت‌های فرمانداران در تحقق هدف‌گذاری رشد اقتصادی/ استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت قابل قبول

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در مراسم معارفه فرماندار جدید اهر، استفاده از مدیران کارآمد و همسو با دولت را از اهداف مهم تغییرات مدیریتی در سطح استان عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم جزو اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی بوده و بایستی مدیران به پتانسیل‌های مناطق در جهت توسعه و رفع مشکلات مردم توجه جدی داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی ، مردم را ستون نظام جمهوری اسلامی برشمرد و موفقیت روز افزون انقلاب اسلامی را در سایه حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف عنوان کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و با هزینه سنگین به دست آمده و باید قدر این انقلاب را بدانیم و در خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی هستیم تلاش کنیم.

خرّم افزود: دولت سیزدهم با شعار اصلی دولت مردمی و ایران قوی تشکیل شده و از معرفه‌های دولت مردمی این است که مردم اصل بر نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در خدمت به مردم و عمل به خواسته‌های آن‌ها و منویات مقام معظم رهبری مسئولان تلاش کنند و مسئولان در جمهوری اسلامی خدمتگزاران مردم هستند.

وی گفت: توسعه و آبادانی شهرستان اهر در اولویت استانداری بوده و برای رسیدن به این امر، مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص فرماندار جدید باید با برنامه و راهکار وارد عرصه شود.

در این مراسم ابوالفضل غنی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری اهر معرفی و از خدمات رسول خدابخش فرماندار سابق اهر قدردانی شد.

غنی زاده دارای دکتری تخصصی ( ph.d)حقوق - ادبیات فارسی است و عضو هیات علمی دانشگاه، قائم‌مقام دانشگاه پیام نور استان، مشاور شهردار کلان‌شهر تبریز، ریاست دانشگاه پیام نور شبستر و معاونت دانشگاه آزاد اسلامی اهر را در کارنامه کاری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه