English

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان:

جریمه ۱۸ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه آرد در سال گذشته

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان، با تاکید بر برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان آرد، از جریمه 18 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه آرد در سال گذشته خبر داد.

جریمه 18 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه آرد در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مرضیه یونسی؛ سرپرست تعزیرات حکومتی استان با تاکید بر برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان آرد، گفت تعداد 288 فقره پرونده عرضه خارج از شبکه وقاچاق آرد در سال گذشته در تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شد. 

یونسی گفت : در سال گذشته تعداد 288 فقره پرونده عرضه خارج از شبکه و قاچاق آرد به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال تشکیل ومتخلفین به بیش از 22 میلیارد و 215 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند .

وی افزود: امسال نیز باتوجه به شرایط منطقه وفرصت طلبی برخی سودجوییان که اقدام به خرید غیر قانونی آرد دولتی از نانوایی‌ها وانتقال آن به استان‌های مرزی جهت قاچاق به کشورهای همسایه می‌کنند، در یکی از این پرونده‌ها حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان دو نفر تعداد 245 کیسه آرد دولتی به ارزش 465 میلیون و 500 هزار ریال را بوسیله خودرو کامیون از همدان بارگیری وبه مقصد کرمانشاه در حرکت بودند که پس از در گیری راننده با پلیس در همدان به دام افتادند .

این مقام مسئول بیان کرد: هیئت اول بدوی این اداره کل پس از اجرای تشریفات قانونی وصدور رای مقتضی متهمین را علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت واداره غله ، مجموعا به پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 231 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد .

یونسی با بیان اینکه جریمه صادره وصول وبه حساب خزانه دولت واریز شد، ضمن هشدار به متخلفین حوزه آرد ونان وبرخورد قاطع تعزیرات حکومتی ، گفت: تلفن 32523442 اداره کل ، تلفن گویای 124 وسامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی 300000135 وتارنمای t135.ir . جهت دریافت گزارشات مردم عزیز اعلام میگردد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه