English

بهرام عین اللهی:

۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان آسمانی شدند

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در دوران کرونا ۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان آسمانی شدند.

۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان آسمانی شدند

به گزارش خبرگزاری موج ، بهرام عین اللهی  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سخنانی عنوان کرد: شهدا بودند که انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته است و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

عین اللهی این سخنان را در دیدار با خانواده شهید "علی حاجی پور" نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان اظهار کرد و ادامه داد: در دوران کرونا ۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان آسمانی شدند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: جامعه پزشکی و پرستاری ما به دنیا نشان داد که با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم ها، انسان‌های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و ایستادگی کردند و سربلند بیرون آمدند.

شایان ذکر است که: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور در بیمارستان، ولی عصر (عج) بردسکن در جریان روند خدمات رسانی به بیماران بستری در این مرکز درمانی قرار گرفت.

عین اللهی که به نمایندگی از رییس جمهور در سفر به استان خراسان رضوی، در شهرستان‌های بردسکن و خلیل آباد حضور یافته است، ضمن عیادت از بیماران بستری در این مرکز درمانی، با کادر پزشکی و پرستاری نیز دیدار و گفتگو و از خدمات ارزنده مدافعان سلامت در این بیمارستان با اهدای شاخه‌های گل قدردانی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان‌های خلیل آباد و بردسکن در سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی، امروز وارد بردسکن شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان، ادای احترام کرد.

بازدید از ساختمان حوزه علمیه و بیمارستان خاتم الانبیاء و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و دیدار‌های مردمی از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه دولت در هجدهمین سفر استانی هیات دولت است.

شهید راه سلامت علی حاجی با ۲۰ سال سابقه به عنوان کاردان پیشگیری از بیماری‌ها در مراکز مختلف بهداشتی شهرستان بردسکن فعالیت و خدمت رسانی می‌کرد که در دهم آبان ماه سال ۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۳ سالگی آسمانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه