English

محمد صفایی:

رفع موانع کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان

نماینده مردم گناباد و بجستان بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر شرکت‌های دانش بنیان دارند که مجلس شورای اسلامی یکسری از روندها را اصلاح خواهد کرد.

رفع موانع کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ منابع قرض الحسنه بانک‌ها و منابع تکلیفی پیش بینی شده که در اختیار دستگاه‌ها برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان ، اشتغال زایی اختصاص خواهد یافت.

صفایی در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۰ رفع موانع کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان انجام و تبدیل به قانون شد که این قانون به دولت ابلاغ شده است و در بودجه ۱۴۰۱ منابع قرض الحسنه بانک‌ها و منابع تکلیفی پیش بینی شده که در اختیار دستگاه‌ها برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی اختصاص خواهد یافت.

 نماینده مردم گناباد همچنین اظهار کرد: از محل منابع بنیاد علوی و بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال در شهرستان گناباد جذب اعتبار صورت گرفته است و در سال جاری تسهیل‌گر مقیم در این شهرستان مستقر خواهد شد.

 وی در ادامه با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری تاکید کرد: شرایط اقتصادی دولت در سال جاری بهتر می‌شود که با این وجود منابع خوبی در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر شرکت‌های دانش بنیان دارند که مجلس شورای اسلامی یکسری از روندها را اصلاح خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بانک‌ها بین شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های غیر دانش بنیان تفاوت قائل نمی‌شوند که پیگیری لازم برای این موضوع را انجام خواهیم داد.

 وی اعلام کرد: پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش بنیان ، اشتغال زایی تلاش می‌کنیم با وجود بزرگترین مرکز رشد استان بعد از مشهد مقدس در گناباد در دانشگاه‌ها نیز این مراکز رشد را توسعه دهیم و از افرادی که خلاقیت دارند برای ایجاد کار و اشتغال استفاده کنیم.

 صفایی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی دولت امسال بهتر می شود و ویروس کرونا رو به اتمام است روند حوزه کسب و کار فعال تر خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی جدی تر باید به این موضوع ورود کنند و مدیران بانک‌ها نیز با سرعت بهتری و بیشتری مسائل را کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه