English

عباس شمس‌الهی:

واگذاری بیش از ۱۲۰ مناقصه برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام در سال جاری انجام شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۲۰ مناقصه بزرگ، متوسط و کوچک برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین امورات خرید اقلام و تجهیزات و انجام تعمیرات و نگهداری شبکه انجام شده است.

واگذاری بیش از ۱۲۰ مناقصه برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام در سال جاری انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی افزود: این مناقصات در حوزه خدمات تاُمین گاز شهری و روستایی، خدمات بهره‌برداری و نگهداشت شبکه گاز، امور پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی برنامه‌ریزی و انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات در سال‌جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد.

شمس‌اللهی تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، بیش از ۱۰۰ معامله در امورات خرید، تعمیرات، ساخت و غیره واگذار نموده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات، فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از سامانه الکترونیک دولت(ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کل کشور با درج آگهی در روزنامه‌های سراسری بر‌اساس بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه درون دستگاهی وزارت نفت جهت تعیین دامنه متناسب‌ترین قیمت استفاده می کند.

شمس‌اللهی افزود: تلاش می‌شود در سال آینده با تاُمین بودجه لازم، مناطق روستایی جامانده فاقد گاز که دارای قابلیت گازرسانی باشند نیز گازدار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه