English

مصطفی نصیری‌ورگ:

افزایش شمار مقصدهای سفرهای ریلی در مسیر راه‌آهن مشهد

مدیرکل راه‌آهن خراسان بیان کرد: با توجه به لزوم خدمت رسانی شایسته به مسافران قطارهای نوروزی، ستاد قطارهای نورزی در این اداره کل تشکیل شده و در ایام اوج سفرها در بازه نوروز مرخصی همکاران لغو شده است.

افزایش شمار مقصدهای سفرهای ریلی در مسیر راه‌آهن مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی نصیری‌ورگ مدیرکل راه‌آهن خراسان در خبری اعلام کرد: شمار مقصدهای سفرهای ریلی در مسیر راه‌آهن مشهد برای ایام نوروز ۱۴۰۱ به ۲۷ شهر و مرکز استان در سطح کشور افزایش یافت.

نصیری‌ورگ در ادامه این خبر اضافه کرد: بر اساس برنامه فروش بلیت قطار های نوروزی از ۲۴ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده، از مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان در سراسر کشور قطار مسافربری مستقیم برنامه ریزی شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان همچنین تصریح کرد: پیش از این از مشهد به ۲۶ شهر شامل تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، سرخس، ملایر، کرمانشاه، بندرعباس، رشت، قزوین، قم، اهواز، کرمان، ساری، همدان، زنجان، یزد، کاشان، اراک، کرج، طبس، خواف، خرمشهر، اندیمشک، مراغه و ماهشهر قطار مسافربری برقرار بود که در سفرهای نوروز ۱۴۰۱ ارومیه نیز به این فهرست افزوده شد.

وی متذکر شد: با توجه به لزوم خدمت رسانی شایسته به مسافران قطارهای نوروزی، ستاد قطارهای نورزی در این اداره کل تشکیل شده و در ایام اوج سفرها در بازه نوروز مرخصی همکاران لغو شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان همچنین اطلاع داد: ۳۱۱ مرکز مجاز فروش بلیت قطار در سطح استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دایر است و سهم کلانشهر مشهد از این تعداد عامل مجاز فروش بلیت قطار ۲۴۳ مرکز است.

نصیری‌ورگ خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای سال ۱۳۹۸ تا پیش از اعمال محدودیتهای کرونایی افزون بر ۱۴ میلیون مسافر قطار در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه