English

مدیر امور آبفای اردستان خبر داد:

نصب و تجهیز ۳ مخزن جدید آب در ۳ روستای شهرستان اردستان

مدیر امور آبفای اردستان از نصب و تجهیز 3 باب مخزن جدید آب به منظور آبرسانی پایدار به روستاهای سفیده، مزدآباد و میشاب با ظرفیت 500 متر مکعب خبر داد.

نصب و تجهیز 3 مخزن جدید آب در 3 روستای شهرستان اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا دهقانی به کمبود آبدهی چاه‌های روستاهای سفیده، مزد آباد و میشاب به ویژه در فصول گرم سال اشاره و بیان کرد: به منظور رفع مشکل کمبود آب و حذف آبرسانی سیار، دو باب مخزن پیش ساخته 200 متر مکعبی در روستاهای سفیده و مزدآباد و یک مخزن پیش ساخته 100 متر مکعبی در روستای میشاب نصب و تجهیز شد.

وی هزینه خرید و نصب این سه مخزن پلی اتیلنی را 12 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ از سوی کمیته برنامه‌ریزی، فرمانداری و خیران شهرستان اردستان تامین شده است.

مدیر آبفای اردستان افزود: جمعیت شهرستان اردستان 43 هزار نفر است که 28 هزار نفر در شهرها و 15 هزار نفر در روستاها سکونت دارند. این در حالی است که جمعیت شهرستان اردستان در ایام تعطیل با ورود گردشگران به 60 هزار نفر نیز می‌رسد.

دهقانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه شهر اردستان، مهاباد و زواره  و152 روستا تحت پوشش خدمات آبفای اردستان هستند که آب مورد نیاز ساکنان107 روستا به صورت پایدار و 45 روستا به صورت سیار تامین می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه