English

پیش بینی ناپایداری اوضاع جوی در خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز شنبه به تدریح شاهد افزایش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

پیش بینی ناپایداری اوضاع جوی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در روزهای آینده شاهد شدت یافتن وزش باد و کاهش چشمگیر دمای هوا در استان خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد مقدس هستیم.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: این استان هفته ای همراه با ناپایداری جوی و کاهش شدید دمای هوا در پیش دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: سامانه ناپایدار جوی در این استان تقویت می‌شود که پیامد آن وزش شدید باد در اغلب نقاط و در نواحی شرقی توام با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت خواهد بود.

وی اظهار کرد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی از امروز شنبه به تدریح شاهد افزایش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط استان هستیم که احتمال دارد به سازه‌های موقتی آسیب بزند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: روز یکشنبه و همچنین روزهای آینده هفته جاری وقوع بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق استان رخ می‌دهد که در مناطق مستعد بارش‌ها همراه با رعد و برق خواهد بود.

فاروقی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز روند کاهش تدریجی دما از امروز و به تناوب تا اویل صبح سه شنبه در استان خراسان رضوی رخ خواهد داد با این وجود امروز انتظار می‌رود دمای هوای شهر مشهد در گرمترین ساعات به حدود ۱۹ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه