English

سرهنگ علی بیگ‌زاده:

معیشت، اولویت اصلی برنامه های کانون بازنشستگان است

رئیس کانون بازنشستگان استان ایلام رسیدگی به امورات معیشتی را از اولویت‌های اصلی کانون بازنشستگان در ایلام دانست.

معیشت، اولویت اصلی برنامه های کانون بازنشستگان است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ علی بیگ زاده گفت: بازنشستگان ذخیره های گرانقدری برای ارتقاء سطح امنیت جامعه هستند و می بایست در همه زمینه ها از تجارب آنها استفاده شود.

رییس کانون بازنشستگان استان ایلام با اشاره به اینکه رسیدگی به امور معیشتی این قشر از اهداف اصلی کانون بازنشستگان است، تصریح کرد: خوشبختانه امسال بیش از ۸۵۴ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به واجدین شرایط پرداخت شده است.

وی افزایش حقوق بازنشستگان را یکی دیگر از برنامه‌های کانون خواند و گفت: خوشبختانه با مساعدت های صورت گرفته از طریق مرکز در سال جاری بازنشستگان معادل ۹۰ درصد از حقوق شاغلان را دریافت می‌کند.

سرهنگ بیگ زاد در ادامه به برخی خدمات ارائه شده به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاسهای تقویتی کنکور فرزندان ،تسهیلات قرض الحسنه، اعطای وام های دانشجویی، پرداخت وام ازدواج به فرزندان آنان ،اهدای تسهیلات خرید کالا، استرداد سپرده صندوق جهیزیه را از خدماتی خواند که به بازنشستگان نیروهای انتظامی اعطا شده است.

وی در پایان نگاه ویژه مسئولان به بازنشستگان را از اولویت‌های ناجا خواند و گفت :در سال جاری بیش از ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان داده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه