English

حسن بهرام‌نیا:

حرکت خیرین در آزادی زندانیان ستودنی است

استاندار ایلام گفت: انتقال زندان مرکزی ایلام به خارج از شهر یک مطالبه عمومی بود و موجب رضایتمندی مردم شد.

حرکت خیرین در آزادی زندانیان ستودنی است

 به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا پیش از ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی شهر ایلام و آیین آزادی ۸ نفر از زندانیان محکوم مالی نیازمند استان ایلام اظهار داشت: بار سنگین معنوی و فرهنگی زندانیان بر عهده امور زندان ها است.

استاندار ایلام از تلاش همه مدیران برای آزادی زندانیان قدردانی کرد و افزود: اقدام جهادی و پسندیده خیرین برای بازگشت دوباره این افراد به داخل جامعه می توان منشأ اثرات فراوانی باشد.

وی ادامه داد: زندان برای زندانیان فرصتی برای تزکیه و تهذیب نفس است که از این فرصت باید استفاده کنند تا پس از طی کردن مدت زمان محکومیت بتوانند در جامعه سربلند باشند.

بهرام‌نیا تاکید کرد: انتقال زندان مرکزی شهر ایلام به خارج از شهر یک مطالبه عمومی بود و پس از تحقق این مهم با تلاش رییس دادگستری استان رضایت مردم حاصل شد.

استاندار ایلام با عنوان اینکه امروز وضعیت رفاهی زندانیان بسیار بهتر از گذشته است، اضافه کرد: زندانیان در این فضا با وجود فراهم بودن بسترهای مناسب برای حرفه آموزی می توانند شغل آبرومند را برای خود پس از آزاد شدن ایجاد کنند.

در پایان با حضور استاندار ایلام، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل صدا و سیمای استان و جمع دیگری از مسئولان استانی آئین آزادی ۸ نفر از زندانیان محکوم مالی نیازمند استان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه