English

علی اکبر مختاری گزارش داد:

بیش از ۷۷۰ مورد بازرسی توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از تشدید گشت های نظارتی با هدف برخورد با گرانفروشی در حوزه تولید و عرضه کالاهای اساسی خبر داد.

بیش از 770 مورد بازرسی توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با اعلام این خبر  گفت:  اکیپ های گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی استان به منظور پایش بازار و تشدید نظارت بر تولید و عرضه برخی اقلام پر مصرف از اول آذرماه لغایت 30 بهمن ماه برگزار شد.

وی افزود: در این طی برگزاری این طرح که با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف یزد و شبکه های بهداشت با تمرکز بر بازار  تولید، توزیع و احتکار انواع مواد غذایی انجام شد برای برخی از واحد صنفی پرونده تعزیراتی تشکیل و برخی واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شدند.

مختاری با بیان اینکه در این بازرسی ها برای 193 واحد پرونده تخلف تشکیل شده است افزود: پرونده های متشکله در گشت های مشترک با سرعت بیشتری رسیدگی شده و در راستای باز دارندگی هر چه بیشتر مجازات اشد برای متخلفین اعمال و اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از شهروندان تقاضا کرد گزارشات و شکایات خود را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام نمایند تا موارد در گشت های مشترک بررسی و متخلفین اعمال قانون شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه