English

۶ پروژه عمرانی در روستاهای چارک به بهره برداری رسید

به مناسبت ایام الله دهه فجر، 6 پروژه عمرانی در روستاهای بخش چارک از توابع شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.

6 پروژه عمرانی در روستاهای چارک به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، به مناسبت ایام الله دهه فجر، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام بندرچارک،مراد زرهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرلنگه، ایوب درویشی معاون عمرانی فرماندار بندرلنگه و جمعی از اهالی روستا، پروژه های عمرانی در روستاهای بخش چارک افتتاح شد.

پروژه های عمرانی در روستاهای بندر چارک شامل پروژه مخزن آب آشامیدنی در روستای مراغ با گنجایش 250 متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان، پروژه آسفالت روستای نخل میر به طول 4 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 459 میلیون تومان، پروژه مرغداری گوشتی در روستای گلشن از توابع بندرلنگه به ارزش 7 میلیارد تومان و تولید روزانه 30 هزار قطعه با اشتغال زایی برای 6 نفر به بهره برداری رسید.

پروژه زمین چمن مصنوعی در روستای رستاق از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه با اعتبار بالغ بر 800 میلیون تومان و همچنین پروژه آسفالت روستای نخیلو با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 156میلیون تومان به بهره برداری رسید.

لازم بذکر است پروژه عمرانی اورژانس جاده دهستان بندرمقام به ارزش 500 میلیون تومان و با زیربنای 80 مترمربع و مساحت 500 متر به بهره برداری رسید و در مجموع اعتبارات اجرای پروژه های عمرانی در بندرچارک بالغ بر 70 میلیارد و 746 میلیون ریال بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه