English

علی اکبر مختاری اعلام کرد:

بیشترین میزان تخلف کم فروشی در نان است/ برخورد قاطع با نانوایی های متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد، گفت: برخی نانوایی‌ها برای جبران هزینه‌های خود به سمت کوچک کردن وزن چانه نان و کم فروشی روی آورده که این مساله باعث ضایع شدن حق مصرف کننده و ظلم به شهروندان شده است.

بیشترین میزان تخلف کم فروشی در نان است/ برخورد قاطع با نانوایی های متخلف

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در خصوص برخورد با کم فروشی در نانوایی ها اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان میبد به همراه معاون محترم فرماندار، رئیس محترم اداره جهاد کشاورزی، نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان شبکه بهداشت از نانوایی های شهرستان میبد بازدید بعمل آوردند که منجر به تشکیل پرونده کم فروشی در برخی از نانوایی های این شهرستان شد.

وی افزود: برخی نانوایی‌ها برای جبران هزینه‌های خود به سمت کوچک کردن وزن چانه نان و کم فروشی روی آورده که این مساله باعث ضایع شدن حق مصرف کننده و ظلم به شهروندان شده است.

مختاری با بیان اینکه بیشترین میزان تخلف کم فروشی در نان است، اضافه کرد: پرونده تخلف کم فروشی برای نانوایی‌های متخلف تشکیل ، که متخلفان با حکم شعب تعزیرات حکومتی استان به پرداخت جریمه نقدی محکوم می شوند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به اینکه کم فروشی از مصادیق حق الناس بوده افزود : قانون گذار برای کم فرشان ، مجازات جزای نقدی و در صورت تکرار نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی را در نظر گرفته است و البته به متخلفان هشدار‌های لازم داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه