English

فرماندار نطنز خبر داد:

آغاز طرح ویژه "فجر خدمت" در نقاط محروم شهرستان نطنز

فرماندار نطنز از آغاز طرح ویژه "فجرخدمت" باهدف حل مشکلات روستاها و نقاط محروم شهرهای شهرستان نطنز خبر داد.

آغاز طرح ویژه "فجر خدمت" در نقاط محروم شهرستان نطنز

 محمدعباس ظریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: با هدف سرعت بخشی به خدمت رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر به روستاها و مناطق کم برخوردار شهرهای شهرستان نطنز، طرح "فجر خدمت" آغاز بکار کرد.

وی گفت: این دغدغه از ابتدای حضورم در نطنز برایم جدی بوده و در مدت یک ماه بایستی بررسی های کارشناسی انجام و شیوه نامه طرح"فجر خدمت" نهایی می شد.

این مقام مسئول افزود: الحمدلله با حمایت استاندار محترم و همراهی همه مسئولین تلاشگر شهرستان، امیدواریم این طرح مطلعی برای سریع تر شدن و با کیفیت تر شدن خدمت رسانی به مردم باشد.

ظریفی اذعان داشت: در طرح"فجر خدمت" مشکلات هر روستا بررسی و احصاء می شود، سپس مطالعات کارشناسی انجام شده و نهایتا با حضور فرماندار و نماینده و دادستان وهمه مسئولین مرتبط با موضوع و حتی مدیران استانی، در محل روستا بررسی های نهایی انجام و تصمیمات میدانی اتخاذ می شود و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه از همان یک ماه گذشته، نام طرح را "فجر خدمت" انتخاب کردیم ، گفت: قرار بود که این طرح زودتر اجرا شود ولی به دلیل ترافیک های کاری، با تاخیر مواجه شدیم و اینکه همزمان با اولین روز از دهه فجر، شروع طرح فجر خدمت  می باشد را به فال نیک می گیریم.

فرماندار نطنز گفت: در این راه دست یاری همه مسئولین عزیز و مردم شریف را می فشاریم و امیدواریم گره هایی را باز کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه