English

پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن پیام تبریک علیرضا نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد بمناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر به شرح زیر است:

بهمن، ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن شکوفاندند. دهـه فجــر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

امام آمد و عظمت، شرافت و افتخار به همراه آورد و به فرموده مقام معظم رهبری، حضرت آیت اللّه خامنه ای (مدظله العالی) « امام آمد تا به نام خدا سفینه نجات خلق را از میان لجّه ای خون به ساحل پیروزی رهنمون شود » و بدین سان بهمن 57 طلوع دوباره اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) ، تجدید حیات مستضعفان و خشنودی حضرت ولی عصر، مهدی موعود (عج) را نوید داد. 

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ، چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه روستاییان استان تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه