English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد:

وزش باد شدید و طوفان لحظه ای در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد شدید و طوفان لحظه ای همراه با گرد و خاک و به تبع آن با کاهش دید در جاده ها در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان خبر داد.

وزش باد شدید و طوفان لحظه ای در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، منصور شیشه فروش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وزش باد شدید و طوفان لحظه ای در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان همراه با گرد و خاک و به تبع آن با کاهش دید در جاده ها، به خصوص در مناطق خوروبیابانک، چوپانان و جندق همراه با کاهش6 تا8 درجه ای دمای هوا در استان اصفهان تا امروز برقرار است.

وی اضافه کرد:همچنین  کولاک برف و یخ زدگی جاده ها در محورهای غرب و جنوب استان نیز وضعیتی جاری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، هشدار داد: مردم گرامی مجدانه از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایند و در صورت الزام حتما با رعایت اصول ایمنی در معابر برون شهری تردد نمایند.

وی اظهار داشت: در جاده های شرق و شمال استان به لحاظ طوفان، گرد و غبار و در محورهای غرب و جنوب استان، نیز به دلیل یخبندان شدید الزام به استفاده از زنجیر چرخ و همراه داشتن اقلام حفاظتی زمستانی و همچنین استحکام بخشی به سازه های موقت و داربست ها و حفاظت گلخانه ها و تاسیسات کشاورزی و شبکه لوله های آبرسانی در برابر وزش باد و یخ زدگی و عدم صعود به ارتفاعات امری الزامی است

منصور شیشه فروش بیان کرد: در پی کاهش شدید دما، کولاک و یخبندان در محورهای جاده ای غرب و جنوب استان تاکنون امداد رسانی به  75 خودروی در راه مانده و اسکان اضطراری143 نفر در راهدارخانه ها و پایگاه های جمعیت هلال احمر و مساجد در شهرستان های فریدونشهر، بویین میاندشت، سمیرم توسط تیم های ذی ربط به انجام رسیده و تاکنون به 12 نفر مصدومین خدمات درمانی و امدادی ارائه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در آخر تصریح نمود: در حال حاضر 247 تیم امدادی راهدار، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، فوریت های پزشکی، امداد خودرو و مدیریت بحران شهرها و روستاها با پشتیبانی افزون بر 200 دستگاه ماشین مجهز به برف روب، امداد و نجات و آمبولانس های مجهز در محورهای غرب، جنوب و شرق استان نسبت به بازگشایی راه ها و امداد رسانی به خودروها اقدام می نمایند.

شیشه فروش متذکر شد: به دلیل پیش بینی های لازم و جلوگیری از خسارات، 3 تیم برف روب از اداره راهداری جهت کمک به مردم شهرستان الیگودرز واقع در استان لرستان اعزام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه